Pagina's

vrijdag 5 december 2014

fashion // inspiratie met sans-online (bloggersbattle)




hey,

Vandaag heb ik vier outfits voor jullie samengesteld met de items van sans-online. Ik heb dat gedaan omdat sans-online een bloggersbattle heeft georganiseerd. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. De bloggersbattle houd in dat sans-online aan een blogger 500,- shoptegoed weg geeft. Ik denk dat elke blogger die zo'n prijs zou winnen wel een deel (50,-) aan een van zijn lezers zou weggeven om ook zo'n leuke outfit te maken. Iedereen mag meedoen met deze actie, maar je moet wel een blog hebben. Er zijn geen voorwaardes (behalve dat je dan een blog moet hebben) dus iedereen mag meedoen. Als je meedoet stuur me een pica van jou collage, want ik kan natuurlijk geen inspiratie genoeg krijgen he. Ik hou meer van de dope style, maar omdat jullie ook erg van de hippsterstyle houden heb ik daar ook nog een look van gemaakt. Alle prijzen staan er al bij. Dus lees snel veder.xo



 
 

#1  BLACKDOPE
 
 
 
#2 SEXY PARTY
 
 
 
#3 THE BLOGGER
 



#4 BASIC BITCH
 
 
De verzending is maar 0,95, en voor 16:00 bestelt de volgende dag in huis.
 
 
Je kan tot 10 december meedoen, en op 15 december word de winnaar/winnares bekend gemaakt.
 
 
groetjes,
 
Daphne
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten