Pagina's

dinsdag 18 november 2014

preview // allthemusthaves

hey,


Vandaag wil ik jullie weer eens voor stellen aan een fantastische webshop. Zoals jullie weten ben ik best wel verslaafd aan sieraden. Als dat ook bent is dit echt een geweldige plek (webshop) voor jou. In dit artikel vertel ik wat over hun en laat ik een paar producten zien. Allthemusthaves is een klein bedrijven die in sieraden en accessoires handelen voor een erg lage prijs. Nou weet ik dat veel van mijn lezers (jullie dus). Niet werken of althans nog te jong daarvoor zijn, dus zoeken jullie voor al budget dingen. Dit is echt de place to be. Waar ik denk allthemusthaves het beste in handelt en het meeste van verkocht hebben zijn hun prachtige horloges. LOW BUDGET. Dit noem ik pas echte tumblr sieraden.



horloge: 7,50
armbandjes: 3,50
 
er is nog veel meer dus klik effe door .xo
 


 
 
 
 
wat is erg goed van hun:
 
- een maand lang garantie
- lage prijzen
- goed gevuld assortiment
- lage verzendkosten (2,-)
- vaak acties
 
 
 

 
horloge: 6,-
 

 
horloge: 6,-
 
hier het verhaal van de eigenaar van allthemusthaves:
 
Ik (Marieke) ergerde me heel erg aan de webshops en winkels die horloges en andere sieraden verkochten voor veel geld
Creatief als ik ben, ging ik online op zoek naar goedkopere versies en die vond ik. Ik kocht wat horloges en accessoires voor mezelf, en kreeg daar
heel veel positieve reacties op. Toen heb ik besloten om samen met mijn nicht (Judith) een klein webshopje te openen: www.allthemusthaves.com
Maar ook onze Facebook en Instagram dienen als winkeltje: Facebook.com/allthemusthavesen instagram.com/all_the_musthaves
Hoe kun je bij ons bestellen? Dit gaat via de Facebook messenger of mail (bestellen@allthemusthaves.com). Stuur een berichtje naar onze Facebook of mail,
en we zullen meteen antwoorden. Daarna doen we het horloge op de post. We vragen geen dure verzendkosten, alleen maar de kosten voor de postzegel(s).
We houden de kosten zo voor beide partijen laag. Het is gewoon onze hobby en we hoeven er niet rijk van te worden ;-). Eind november kun je ook gewoon
via onze site bestellen.
 
 
horloge: 5,-
armbandjes: 3,50
 
MY FAVORITES:
 
 
horloge: 15,-
 

horloge: 10,-
 
als je meer wilt zien van hun of weten volg ze dan op:
 
 
 
 
om te bestellen moet je hun een mail sturen:
 
 
groetjes,
 
DAAFYBEST
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten