Pagina's

zondag 26 oktober 2014

fashion // nike are max

hey,

Vandaag ben ik met me ma naar de stad gegaan (Amsterdam). Ik had niet veel tijd, omdat ik nog voor een paar toetsen moest leren. Ik was van plan om Nike are max Black te gaan ( die zijn helemaal zwart. Ik weet niet ik ben een beetje geobsedeerd door helemaal zwarte schoenen, omdat ze gewoon overal bij pasten. Eenmaal toen ik ze ging passen vond ik ze gewoon niet bij me staan en passen, met echt een domme smoes heb ik de winkel kunnen verlaten zonder iets te betalen. vervolgens ben ik nog bij een paar zaken naar binnen gegaan, maar bij de PRO 020 heb ik kunnen slagen. WAUW als je van gympen houd is die winkel echt wat voor jou Nike, Adidas, Vans, Allstars enz. Ik zag daar verschillende model van Nike ( ik wilde gewoon iets weer van Nike). Ik heb toch gekozen voor Nike are max, maar niet de zwarte maar deze: Neon roze, zwart en wit.


Ik ben er super bij mee.
 

 
Ze zitten lekker en lopen echt super!!!
 

 
Allen zoals ik al heb vertelt ze kosten wel wat. Het licht er maar aan wel model, en welke maat je neemt. Onder maatje 40 kosten ze volgens mij 100.- of nog minder. Vanaf 40 kosten ze zeker 100,- 135,-. Mijne heb ik voor 135,- gescoord, maar ze waren het geld echt waard.
 
 
groetjes,
 
DAAFYBEST
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten