Pagina's

donderdag 18 december 2014

review // bohoshop.nl

hey,
 
Vandaag een review over prachtige oorbellen (van edelsteen) + een boho sjaal van bohoshop.nl. Bohoshop.nl heeft echt de beste sieraden. MENSEN dit is echt mijn favoriete webshop die ik tot nu mocht reviewen. Zij hebben echt de hippster/vintage stijl en de boho/Ibiza, en dat is echt amazing. Ze verkopen (vind ik) echt sieraden voor tieners en jong volwassenen. Lekker goed koop dus makkelijk betaalbaar. Ik vind hun collectie lekker uitgebreid met veel producten. Hun webshop ziet er overigens er vrolijk en lekker Ibiza achtig uit. Welkom in hippie world dus. Wil je meer weten over de oorbellen + de boho sjaal die ik van hun heb, stay continue.









goede punten:

- leuke sieraden
- groot assortiment
- gratis verzending
- snel + goed geleverd
- goede kwaliteit
- betaalbare prijzen



Boho armbandjes

 
mijn ervaring:
 
 
Ik kreeg het pakketje binnen in een goed verpakte doos met daarin een sjaal en dit leuke zakje (daar zaten de oorbellen in).

 
Deze sjaal is zooooo leuk hij is niet te dik, maar ook niet te dun.

 
Zo mooi !!!

 
De print die op deze sjaal staat is echt in de stijl van Ibiza.

 
Dan zaten er ook nog deze prachtige oorbellen bij.

 
Deze oorbellen zijn van edelsteen gemaakt.
 
So pretty !!!
 
 (een goed cadeau voor de komende feestdagen hoor).
 
 
 
 
 
groetjes,
 
DAAFFYBEST
 
 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten